Onlangs maakte CNH Industrial tijdens de Capital Markets Day in New York, VS, haar nieuwe vijfjarige bedrijfsstrategie ‘Transform 2 Win’ bekend. Met dit plan worden de zogeheten on- en off-highway activiteiten gesplitst. Tegelijkertijd moet er meer verschil ontstaan tussen de tractormerken Case IH, New Holland en Steyr.
De komende vijf jaar wordt $5,6 miljard in de landbouwsector geïnvesteerd, om onder andere het productaanbod nog verder te herzien en uit te breiden, belangrijke digitaliserings- en technologieprogramma’s te bieden en de algehele positie van de grote merken Case IH en Steyr, verder te verstevigen.
Steyr wordt premium merk
Steyr wordt het premium-merk van CNH Industrial. Het concern zal dan ook flink in het merk investeren. Steyr-trekkers krijgen een premium-uiterlijk en moeten van uitzonderlijk hoge kwaliteit zijn. Het merk blijft alleen actief in Europa en blijft vooraanstaand short-liner-merk.
Case IH ‘tech-leader’
De positie van Case IH, als krachtige en uiterst productieve full-liner-merk voor professionele producenten zal verder versterkt worden. Met toonaangevende innovaties en technologieën wordt het merk een technologisch leider binnen CNH Industrial. De nieuwste technieken die CNHi introduceert zullen direct op de tractoren en machines van Case IH worden toegevoegd.